annanestor

Kroppen är fantastisk

Kategori: Fitnessfighten

Jag trodde inte när jag anmälde mig till fitnessfighten att det skulle gå så bra att träna som det har gjort hittills. Kroppen är kapabel till så himla mycket mer än vad man tror. Det mesta sitter i psyket som så många innan mig har sagt. Jag har ett par dagar inte känt mig så sugen på att träna när jag kommer hem från jobbet/skolan men eftersom jag har bestämt mig så har jag cyklat bort till gymmet ändå. Bara genom att gå in genom dörrarna där så känns det bättre och motivationen kommer till en. 
Ny övning för dagen var knäböj på ett ben. Det gick bra efter lite fundering hur jag skulle hålla balansen samtidigt. Jag tycker om att känna hur jag hittar muskler jag inte har tränat på länge, känna hur jag blir bättre och bättre på övningarna. Ska bli spännande att efter tretti dagar se vad detta ger för resultat!
 
Har även fått hem min nya ipod nano som verkligen var en motivationshöjare. Blev en lila eftersom min tidigare är rosa. 
 
Nu är det dags att sova, imorgon blir det dubbelföreläsning innan träningen!

Kommentarer

  • Maria säger:

    SV: Förlåt att jag dröjer med svar. Precis påbörjat ny kurs och det blev x-antal kapitel i olika böcker och nöta igenom på 1,5 dag.

    Hade bara tänkt krydda och steka upp fisken, woka upp grönsaker och sedan lägga ner fisken och låta sjuda i lite vatten. Ungefär så har jag gjort dem senaste dagarna för tidigare kändes maten så väldigt torr och tråkig.
    Vet inte om det gav dig någon inspiration alls ;-)... Just nu ska allt gå väldigt snabbt för min del.

    Kämpa vidare!! :-)

    2012-11-15 | 15:26:01
    Bloggadress: http://mrstrollfitnessfighter.wordpress.com

Kommentera inlägget här: