annanestor

2012-06-21

Kategori: Vardag

Även blåbärssnittarna blev populära på jobbet igår. Det var kul! Det är perfekt att ta med nybakat till jobbet för att få lite omdömen på hur det smakade. Vi får se om det blir någon bakning nästa vecka, man vet aldrig.
 
Jag ska ha kalas på söndag så jag försöker klura ut vad jag ska bjuda på då. Det kommer i alla fall bli blåbärskakorna och flan, resten får jag klura lite på. Kanske blir "Medis fruktpaj".
 
Midsommarfirandet imorgon kommer att ske på Ängö vilket känns väldigt bra och smidigt då vi har väldigt nära hem.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Glöm inte kamera imon :)

    Svar: Det ska jag verkligen inte göra! Den har absolut högsta prioritet, kanske glömmer jonas, hundarna eller något annat i farten. men INTE kameran:)
    annanestor.blogg.se

    2012-06-21 | 10:45:30
    Bloggadress: http://mariagustafsson85.devote.se/

Kommentera inlägget här: