annanestor

Första dagen

Kategori: Träning och hälsa

Idag är första dagen jag skriver kostdagbok. Hittills har det gått bra, det är lite klurigt då man ska skriva ner hur stora mängder man äter av allt, hur många tuggummin man tuggar, hur mycket vatten man dricker och så vidare.
Dagens utmaning blir vad jag ska ta till kaffet på jobbet. Förmodligen kommer jag ta med mig lite kesella med frysta blåbär. Inte för att jag vet om det passar så bra just till kaffe. Men för att ha något att äta innan jag ska gå på Bodypump ikväll. Vi skulle kunna kalla det säsongsavslutningen på bodypumpen. Det här är sista gången jag och Emma ska gå på den nu medan vi tränar med PT. Så minst 4 veckor framåt kommer vi enbart köra passet vi kommer få i slutet på veckan och powerwalks. Allt för att maximera träningen och inte skada oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: