annanestor

Helgens chock

Kategori: Vardag

David och Pernilla har gift sig! När jag kom till släktkalaset igår för att fira att David har fyllt 30 säger de att de har en sak de måste säga innan jag tar mig en bit smörgåstårta. De sträcker då fram sina händer med en varsin ny ring på och säger att de har gift sig. Den chocken?! Även att jag vet att de har pratat om det så kunde jag inte tänka mig att de skulle göra det nu i samband med att David fyllde 30. Det är stort att gifta sig! Grattis till er ännu en gång!

Ikväll har David haft 30års fest som vi var på för att fira honom med vännerna. Alla fick mer eller mindre en chock där också när de berättade den glada nyheten. Kvällen har varit mycket trevlig och han bjöd på planka och kladdig kladdkaka. Tyvärr blev det bara en liten liten bit kladdkaka för min del då jag inte vill skriva ner i kostdagboken att jag tog en stor bit. Det gäller att tänka taktiskt. Men det var helt klart värt att smaka på den i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: