annanestor

Vilo/Pluggdag

Kategori: Vardag

Idag har jag haft vilodag från träningen, kändes lite lustigt att inte träna nu när jag har kommit in i ett "flow". Dagen har i alla fall spenderats flitigt över mina böcker och det har gått ganska bra vilket känns skönt.
Tittade förbi hos Emelie och spanade in hennes nya superfina lägenhet. Ska bli väldigt mysigt att komma på middag dit, tackar man tackar!
Ikväll sprangs Drottning Margareta-loppet här i Kalmar och det var över 4400 tjejer/kvinnor som sprang, lunkade och gick. Stod vid målgången och det var väldigt kul att se. Kanske ska springa det nästa år? Tåls att tänkas på i alla fall då jag egentligen inte gillar att springa. Men det börjar kännas lite bättre. Måste vara tack vare att tekniken blir bättre och bättre. Dock inte proffs än, men alla framgångar stora som små tar jag tacksamt emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: