annanestor

Största utmaningen hittills

Kategori: Fitnessfighten

Ikväll har vi varit på bio och sett Bond. Mitt mål var att inte köpa något godis, popcorn eller läsk. Det kanske låter som ett enkelt mål att uppfylla för dig? Men för mig sitter det såå långt inne att när man går på bio så äter man något av de tidigare nämnda, eller kanske alla tre sakerna. Eftersom vi hade köpt biljetterna innan kunde vi komma ganska sent och gå in och sätta oss nästan direkt. Men du ska bara veta hur sugen jag var, speciellt på popcorn. Det luktade som om alla i salongen satt och åt deras goda perfekt poppade smörpopcorn.
 
Jag klarade i alla fall att motstå suget och sprang varken ut och köpte det ena eller det andra och jag kan verkligen rekommendera er att se filmen :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: