annanestor

Träningspass

Kategori: Fitnessfighten

Nu är det dags för pass 8!

Kommentarer

  • Mrstroll säger:

    Härligt!!!
    Mmm jag som gillar bulgur.. Däremot avskyr jag keso :-P... De går bara inte..
    Men fullkornspasta då??? Funkar de bättre eller sämre? Vissa utav recepten använder Stefan färsk pasta. Ja du har säkert sett de. Sorry :-)..

    Kämpa vidare!!

    Jag kör också november FF.

    Svar: Njaa, jag testade att äta det ikväll till middag igen, gick mycket bättre med en klick keso till =) Har du testat LIDL's keso? Den smakar inte riktigt lika mycket keso som den vanliga. Haha svårt att förklara. Men kan absolut vara värt ett försök. Däremot äter jag inte lättkeso, utan den vanliga. Det ger inte så mycket extra kalorier så jag tycker det är värt det. Den lätta varianten är så sur i smaken.
    Fullkornspasta och pasta överlag är gott :) Men tänkte jag måste lära mig att äta fullkornsbulgur också nu! Kul att du har en blogg, då ska jag börja följa dig!!!
    annanestor.blogg.se

    2012-11-08 | 15:42:58
    Bloggadress: http://mrstrollfitnessfighter.wordpress.com
  • Maria säger:

    Nej jag kör laktosfri kost och anti Lidl :-P.. Med keso är det inte bara den salta smaken de är konsistensen också som jag inte klarar av. Nu funkar kvarg jätte bra, synd bara att den inte finns i storpack (laktosfria) så hade man kunna handla det...
    Men tack för tipset, ska komma ihåg det om ngn annan inte tycker om keso.. Haha..

    Lära sig äta bulgur.. :-P Ja tur att du hittade ett sätt..

    Svar: Aha, vad bra att du gillar kvarg iaf. Det är ju jättegott ihop med bär!Hur känns träningen för dig??
    annanestor.blogg.se

    2012-11-08 | 21:37:16
    Bloggadress: http://mrstrollfitnessfighter.wordpress.com

Kommentera inlägget här: